همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

وقتی بزرگ شویم!

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تازه وارد کلاس شده‌ای و داری آماده می‌شوی برای آغاز درس!

میان نیمکت‌ها قدم می‌زنی و حواست هست که کسی جا نماند از صفحه‌ی درس ...

خانوم اجازه! داره برچسبشو می‌کَنه!!!

تو که خیلی خیلی حساسی به خبرچینی و بارها فرد خبرچین را مؤاخذه کرده‌ای و فرد خاطی را تا اطلاع ثانوی معذور داشتی، این‌بار نمی‌توانی بگذری.

چون خبر از آنِ گذشته نیست و مربوط به زنگِ تفریح و ساعت قبل و این‌ها ... خبر داغِ داغ است، دارد برچسبش را می‌کَنَد.

برمی‌گردی به سمتش (م.ج را می‌گویم)!

چی‌کار داری می‌کنی آقا م.ج؟! چرا؟!

او که روخوانی را هنوز خوب بلد نیست، با تعجب می‌گوید خانوم اجازه مگه به درد می‌خوره؟

آره عزیزم. اینجا اسم "من"و نوشته، این یادگاری از طرف "من"ه، بزرگ که شدی، یادت می‌مونه که "من" (داد از این "من"، داد) معلمتون بودم.

دارد برای خودش قدم می‌زند-ع را می‌گویم- این حرف را که می‌زنی با احساس مخصوص به خودش می‌گوید ولی خانوم بزرگ شیم خجالت می‌کشیم!

علتش را حدس می‌زنی ولی باورت نمی‌شود که منظورش همان حدس تو باشد، برمی‌گردی به سمتش و با کنجکاوی منتظرانه‌ای می‌پرسی چرا؟!

چشم در چشمانت می‌دوزد و می‌گوید واسه اینکه شما رو اذیت می‌کردیم!

مبهوت نگاهش می‌شوی و دیگر یادت می‌رود که داشت برچسبش را می‌کَند (م.ج را می‌گویم).


پسرم می‌خوای بزرگ که شدی کمتر خجالت بکشی؟

بله خانوم

پس بی‌زحمت تشریف ببر سرِ جات بشین!

#خانوم معلم نوشت: یه همچین خانوم معلم فرصت‌طلبی هستم من!

یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۳)

  • خانه سلامتی
  • وبلاگتون عالیه 
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    الحمدلله
    یازهراجانم
    داد از این من... داااااااااااااااااااااااد...


    اصلاً به قول خودت وقتی همه "او"ست... من نمی دونم این "من" چی میگه این وسط؟؟؟؟
    :)

    خواهر جان عکس بگیر از حضرات!!!
    بالاخره که سرم خلوت میشه که...
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    داااااااااااااااااااااااااد
    بیدااااااااااااااااااااااااااد
    تو کانال مدرسه عضو شو و عکس‌ها رو بردار!
    ولی خب عکس مخصوص رو خودم برات ارسال می‌کنم که طرح بزنی!
    یازهراجانم
    بامزه بود، 
    چه بزرگ مردان کوچکی ...!😉

    پاسخ:
    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
    الحمدلله
    خیلی بزرگ،‌خیلی!
    یازهراجانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی