همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

بعضی چیزها تمرین می‌خواهد!

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سخت است کنترل این همه احساس.

سخت است اینکه باید مواظب دل کوچک و احساسی‌شان باشی تا مبادا روزی نبودنت تار کند دنیای شفاف کودکانه‌شان را.

اینکه باید به او یاد بدهی مردِ فرداست و بعضی چیزها تمرین می‌خواهد.

بعضی چیزها مثل حیا!

سخت است و برای همین وقتی با تمام احساس با تک‌برگی زیبا به ا ستقبال ورودت می‌آید و از او می‌پرسی این چیه و می‌گوید وقتی به باشگاه سوارکاری رفته بودند از درختی برای تو چیده است، مجبوری به لبخندی کوتاه و تشکری محترمانه پاسخش دهی!

لای برگه‌ای می‌گذاری و درس را شروع می‌کنی!

یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۲)

بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام!
یعنی به لبخندی کوتاه بسنده کردی؟؟؟؟
بابا جان!
اصلاً می گن مومن باید طوری زندگی کنه که دور از جون اگر مُرد، گریه کنش زیاد باشه...



هزار نکته ی باریکتر زمو اینجاست هااااا ....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خواهر دور از وطن!
نه خواهر!
نه تا اون حد!
کوتاه بود ولی عمیق!
اما خب ...
باز هم باید مواظب بود!
امروز بهش گفتم آقا ا.م برگتو گذاشتم لای دفترم، اونم خوشحال شد و خندید و رفت.
حواسم هست بانو!
چشم تموم سعیمو خواهم کرد جهت گردآوری هرچه بیشتر گریه‌کن!
سپاس از نکته‌ی باریک‌تر از موهایت!
یازهراجانم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خواهر جان 
مبارک باشد خانه نو
چند بار اومدم الان کامل خوندم وبسی شاد شدم.
دلم برات تنگیده خو،یادش بخیر موقعه ای که توی تلگرام بودی....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم مریم بانو
سپاس!
ممنون از حضورت خواهرجان!
خوشحال شدم!
بازهم بیا!
فکر می‌کنی خواهر، وجود من تو تلگرام فقط گرفتن وقت باارزشت بود!
هیچ فایده‌ای نداشت!
در هر جایی که هستی، لبریز از نگاه حضرت مادر باشی و بس!
من که باشم که بر آن خاطرِ عاطر گذرم؟!
یازهراجانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی