همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

مگر ما مرده باشیم سند ننگین 2030 اجرایی شود!

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
نشسته بودم روی تک تک هدیه‌هایی که واسه روز معلم برام آورده بودن یادداشت و تاریخ می‌ذاشتم. دلم ‏خیلی خیلی گرفت و بغض کردم. سررسیدی که آقا محمدجواد بهم داده بودو که دیدم گفتم بابا یه فکری به ‏ذهنم زده ولی می‌ترسم بعدا دلتنگی اذیتم کنه. گفت چی؟ گفتم می‌خوام تو این سررسیدی که بچه‌ها بهم ‏هدیه دادن هرصفحه رو به یه دانش‌آموزم اختصاص بدم و بگم برام بنویسن و عکس هرکدومشونو به همون ‏صفحه بچسبونم. کلی خوشحل شد و با ذوق گفت اتفاقا خیلی هم خوبه و برات کلی خاطره می‌شه و ‏بالاخره با تشویق حضرت پدر اقدام کردم. 
......................
گفتم بچه‌ها به هر کدومتون یه صفحه اختصاص دادم. برام هرچی دلتون می‌خواد بنویسین. از من، از کلاس، آینده می‌خواین چی کاره شین. گرفتند و با کلی دقت و تمرکز نوشتند.
....................
از مدرسه که برگشتم بلافاصله دفترو برداشتم و رفتم کنار بابا نشستم و شروع کردم به خوندن. داشتم با کلی ‏ذوق می‌خوندم و به غلط املایی‌ها و لفظ قلم حرف زدن‌های پر از اشتباه‌شان می‌خندیدم که دیدم حضرت ‏پدر مشغول پاک کردن چشماشه!‏
گفتم بابای مارو، منی که گفتم دلم می‌گیره دارم می‌خندم، اونوقت بابا داره گریه می‌کنه، گفت خب آخه وقتی ‏به بعد این‌ها فکر می‌کنم و به آیندشون گریه داره!‏

...................


آقا علیرضا خدابخشی
کلاس اول
من قرآن را دوست دارم.

خیلی زحمت فراوان کشیدی!
خانم من می‌خواهم شهید مدافع حرم
خانم من دوستت دارم
...

آقا بهراد افشارونگینی
کلاس اول
...
مدافع حرم خانم سلیمانی شما خیلی زحمت زیادی کشیدید که به من این همه قرآن یاد داده‌اید. من شما را خیلی دوست دارم. شما خیلی معلم خوبی هستید از همه‌ی شما سپاسگزارم. شما خیلی مهربان هستید.
....

آقاسیدحسام ابراهیمی

معلم عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم

و همیشه آرزی سلامتی برای‌تان می‌کنم

تا همیشه سلامت و خوشحال بمانید

خانم معلم با اینکه آرزوی سلامتی دارم آرزوی شادی و نشاط را هم دارم و من در آینده مدافع حرم می‌شوم.


و الی آخر

خدایا ممنون به خاطر این همه کِیف!

یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۱)

عاااااااااالی بودن 
پاسخ:
الحمدلله!
این فقط نمونه‌ای از نوشته‌های این بچه‌ها بود!
خیلی‌هاشون خیلی زیبا نوشته بودند!
ایرانِ اسلامی را سرِ پا نگه خواهیم داشت تا کور شود هرآنکه نتواند دید!
یازهراجانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی