همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

اول قرار نبود ...

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۵ ب.ظ

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قرار است هر روز که به کلاس می‌روی حدیثی را بخواند از بالای دفترش!

یعنی قرار نبود. خودش پیشنهاد داد و قرار شد!

خلاصه ...

رفتم کنارش ایستادم و گفتم: بخون!

گفت: خانم! یه خبر بد! استراتژی رو تو دفترچه ننوشتیم.

و خودش ادامه می‌دهد: عیبی ندارد، الان دو تا حدیث می‌خونیم خوشحال شین!

 

خدایی کِیف نکنم از این همه عشق؟!

 

 

#لازم بود نوشت: استراتژی یکی از درس‌هایی است که با دانش‌آموزان دارم و براساس استراتژی کودکان دکتر حسن عباسی تدریس می‌شود.

 

یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۱)

عزیزم.چقدر بهت حسودیم شد.خانم معلم مهربون خدا واسه بچه ها حفظت کنه.خوش به حال پدر و مادرهاشون که چنین معلم عاشقی بالاسر بچه هاشون
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند ما را آن‌طوری قرار دهد که شما می‌بینید!
سپاس بزرگوار!
یازهراجانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی