همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

چقدر بزرگی کودکی!

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


خیلی عصبانیم کرد!

چندبار تذکر داده بودم ولی بدون توجه بعد از چند ثانیه دوباره به کاراش ادامه داده بود.

بردمش گوشه‌ی کلاس و دعواش کردم.

بعد یه مدت گفتم برو سر جات بشین.

زنگ که خورد اومد پیشم و گفت: خانوم اجازه! بفرمایین!

دیدم نارنگیشو از وسط نصف کرده و طرف بیشترش رو بهم تعارف می‌کنه!


شما بودی چه حالی می‌شدی؟!


یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۱)

  • خانم لبخند
  • آخی عزیزم :(
    پاسخ:
    کاش می‌شد دوباره کودک شد!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی