همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

وقتی همه اوست، من چه گوید؟!

همه او

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان بازگرد

یازهراجانم

پیوندهای روزانه

دَ، بی، سی، چِل

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وارد کلاس می‌شوی.

نشسته پای تخته سفید.

باز قرار است نرفته شیطنت‌هایش را از سر بگیرد و تو دست به کار می‌شوی که میدان را در دست بگیری.

آقا طه!

یا می‌شینی سرِ جات یا می‌ری بیرون، کدومش؟

در اوج بی‌خیالی بین جای خودش و درِ کلاس دستش را با این شعر جابه‌جا می‌کند:

دَ، بی، سی، چل ...

دارد دوباره خنده‌هایت میدان را به دستش می‌دهد که با شوخی یقه‌اش را می‌گیری و او را به سمت نیمکتش هدایت می‌کنی.

یازهراجانم

  • همه او

نظرات  (۱)

معلمی واقعا یک هنر به تمام عیاره. هنر باید داشته باشه کسی که بتونه با چندتا بچه هر روز سر و کله بزنه 
بچه هایی که به تنهایی یه خانواده رو از پا در میارن 😊☺
پاسخ:
روزی که وارد این کار شدم، به دنبال این بودم که راضی شم که 6 سال درس خوندن و با مسائل سخت مهندسی سروکله زدنم هیچ نشده!
دنبال این بودم که راضی شم اینجا بودنم واجب‌تره و باید باشم!
باید همین‌جا باشم.
و حالا که بازخورد بچه‌ها رو می‌بینم، حالاکه احساس می‌کنم سرنوشت یک کشور همین‌جا، سرِ همین کلاس و در میان این بزرگ‌مردان کوچک رقم می‌خوره، خیلی خیلی حالم خوبه!
تازه عمق فرمایش حضرت آقا رو متوجه می‌شم که فرمودن در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفتید اونجارو مرکز عالم بدونین!
حالا مرکز عالم همین کلاس  چند متری است و این چند نفر تمامِ دنیای منند!
إن‌شاءالله که لایق باشیم و پایدار!
یازهراجانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی